Pismo Franceta Prešerna Albertu Merku, Kranj, 8. oktober 1848

Osmo pismo Franceta Prešerna Stanku Vrazu, Kranj, 5. februar 1847 Pismo Franceta Prešerna Albertu Merku, Kranj, 8. oktober 1848
Pisma
France Prešeren
Pravno pismo Franceta Prešerna neznancu
Albert Merk je bil odvetnik, ki je po smrti Blaža Crobatha (umrl 13. julija 1848) nasledil njegovo odvetniško pisarno.
Izdano: 1848
Viri: France Prešeren, Zbrano delo. Knjiga 2, DZS, Ljubljana 1996, stran 323.
Dovoljenje: To delo je v Sloveniji v javni domeni, ker so avtorske pravice na njem potekle.
Po Zakonu o avtorski in sorodnih pravicah (59. člen) trajajo avtorske pravice še 70 let po avtorjevi smrti.
Za anonimna in psevdonimna dela (kadar ni mogoče nedvoumno ugotoviti avtorja) trajajo 70 let po zakoniti objavi dela (61. člen).
Stopnja obdelave: To besedilo je pregledalo več urejevalcev in je brez tipkarskih in slogovnih napak.
Izvozi v formatu: epub       mobi       pdf       rtf       txt


Euer Wohlgeboren!
Verehrter Herr Collega!

Sie haben dem Jakob Kokalj das Expensar des Herrn Dr Crobath mit 28 f 33 mit Androhung zugeschickt, daß sie vermissiget wären, falls er dasselbe nicht in 14 Tagen berichtigen sollte, gegen ihn gerichtliche Schritte einzuleiten.

Dieses Expensar hat der sel. Herr Dr Crobath mir zur Einbringung übergeben, und wir haben dasselbe an der Arbeiten die ich für ihn hier in Krainburg, namentlich in den Smoletischen Prozessen geliefert habe, in Abrechnung gebracht, und ich habe theils früher, theils später mir das Expensar in mehreren Raten saldiren lassen. Ich ersuche Sie daher von der Einleitung der diesfälligen Schritte abzulassen, die mir bei dem aufbrausenden Karakter des Jakob Kokalj vulgo Odenač in der gegenwärtig kritischen Zeit, große Unannemlichkeiten zuziehen dürften.

Indem ich Ihnen bei vorkommenden Fällen meine Dienste anbiethe, zeichne ich mit Hochachtung.

Euer Wohlgeboren

ergebenster Diener
Dr Prešérn.

Krainburg am 13. 8ber 848